Sunday, July 26, 2009

أصل انت حبيبي


ماهو عشان بحبك

يبقى العشق مالوش مثيل

والحياة مالهاش دليل

والشوق صبر على قلبي واترجاه

يطفي النار اللى بيزيده الحنين

والصبر راحلك واستغاث

بيقولك صبرت عليه وصابنى التعب

وانا اقولك..بحبك مهما حكى عنى التعب

ومهما الح عليه الملل

ومهما زاد الشوق ووجع

بحبك.

.وعشان بحبك هاكتب كل شئ جميل

واحكى حكايه مالهاش مثيل

واغني ويغنولى العصافير

والموضوع شرحه طويل

لا فاكر لي بدايه

ولا عايز يكون له نهايه

بس عاجبانى كلها على بعضها الحكايه

شايفها أروع روايه

خيال.. حلم.. حب

يامنايا كله فى الاخر انت فيه معايا

الحب فى وجودك عظيم

ووالشوق معاك كبير

الحلم بيك ... حقيقه

احلم بيك ده أجمل حقيقه

الوّن لونى بحُبّك

وارسم فرحتى بيك على كل ملامحى

وافتح باب العشق على اخره

وارمى نفسي فى شمسه

ادفيّ وادوق الحنان لاخره

واعيش فى ظله

واتمتع بهمسه ولمسه

ويزيد الشوق والدفا جوايا

واقول تانى ياللى مجنني..

شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

والعشق جميل قد ايه؟؟

وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

ولو حكيت وغنيت معرفش

واتوه من اللى انا فيه

حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



بحبك

1 comment:

  1. كل شيء كتبته هتا كان رائعا
    كلماتك جميلة ومؤثرة
    فقد رسمت كلمات الحب كلوحه فنيه رائعة
    مليئة بكل الأحاسيس الجميلة والصادقة
    إنك حقا مميز في إبداعك
    يسلموا إيديك
    دمت لمن تحب ودام لك
    تحياتي وتقديري
    كنت هنــ ملاك الروح ــأ

    ReplyDelete